עורך דין גירושים עדכני 2024| מדריך כל זכות |

עורך דין גירושין מומלצת

עו

 

עורך דין לענייני גירושים

 

גירושים הם מעבר מורכב ורב משמעות שמצריך ליווי צמוד לאורך כל התהליך. ההחלטה על פרידה, חלוקת הרכוש המשותף, משמורת הילדים והסדרי הראייה – כל אלו סוגיות לא פשוטות שדורשות ייעוץ ותמיכה מקצועיים. עורך הדין לענייני גירושים הוא מי שמקנה ידע ומסייע בצורה מיטבית ללקוחותיו לעבור את התהליך בצורה הוגנת, מסודרת ופחות טראומטית. מה הם היתרונות שבפנייה לעורך דין מומחה לגירושים? וכמה משמעותי הליווי של עורך דין כבר החל משלב ניהול המשא ומתן הפתוח של הסכם הגירושים ועד לייצוג בהליכים המשפטיים בבית המשפט לענייני משפחה?

 

השלבים השונים בהליך הגירושים

הליך הגירושים כולל מספר שלבים עיקריים:

 

  • שלב א' – קבלת ההחלטה על פרידה

זוהי נקודת הפתיחה של הליך הגירושים. בני הזוג מגיעים בדרך כלל למסקנה כי הנישואין אינם מתפקדים, וכי הדרך הטובה ביותר עבורם ועבור ילדיהם היא להיפרד. חשוב בשלב זה לשבת ולשוחח בכנות על הסיבות למשבר ועל רצונותיהם לגבי העתיד, על מנת להבין טוב יותר את המצב ולגבש את עמדותיהם.

 

  • שלב ב' – הכנת הסכם גירושים

לאחר קבלת ההחלטה העקרונית מתחיל תהליך גיבוש הסכם הגירושים. בשלב הזה מתנהל משא ומתן על חלוקת הרכוש המשותף, משמורת הילדים, מזונות ותשלומים שונים. לרוב מלווים בני הזוג בשלב זה על ידי עורכי דין מטעמם כדי להבטיח הסדר הוגן ומכבד עבור שני הצדדים על פי החוק.

 

  • שלב ג' – הגשת הבקשה לבית המשפט

עם סיום ניסוח הסכם הגירושים, בני הזוג או עורכי הדין שלהם מגישים בקשה לאישורו בבית המשפט לענייני משפחה. בשלב זה נפתח תיק גירושים רשמי על שמם, ומתחיל ההליך המשפטי.

 

  • שלב ד' – דיון בבית המשפט ומתן פסק דין

במהלך הדיון בבית המשפט מציגים בני הזוג או עורכי דינם את פרטי הסכם הגירושים ומנמקים מדוע יש לאשרו. השופט בוחן האם ההסכם עומד בסטנדרטים הנדרשים ומגן על זכויות שני הצדדים והילדים. לבסוף ניתן פסק דין המאשר רשמית את הגירושים ואת תנאי ההסכם שגובש.

 

  • שלב ה' – רישום הגירושים ויישום הסכם הגירושים

לאחר אישור בית המשפט מבוצע רישום הגירושים במרשם האוכלוסין. מכאן והלאה כל צד מממש את הסעיפים שסוכמו בהסכם לגבי חלוקת הרכוש, משמורת, מזונות וכדומה. חשוב לפעול על פי ההסכם וליישם אותו בתום לב כדי להבטיח המשך תקין של החיים לאחר הגירושים.

 

כפי שניתן לראות גירושים הם תהליך ארוך ומורכב הכולל היבטים רגשיים, משפטיים ולוגיסטיים רבים. ייעוץ וליווי מקצועיים הם קריטיים להצלחת ההליך ולצמצום הקשיים והעלויות עבור שני הצדדים.

 

תפקידו ומהותו של עורך הדין בהליך הגירושים

עורך הדין גירושים ממלא תפקיד מפתח בליווי מקצועי ואישי של הלקוחות במהלך אחד האירועים הטעונים והמורכבים בחייהם. תחילה, עם פניית הלקוחות אליו, עליו להבין לעומק את הרקע והנסיבות שהובילו להחלטה על פרידה וגירושים.

 

בהמשך, מתפקידו לייעץ ללקוחותיו בנוגע לזכויותיהם ולאפשרויות העומדות בפניהם בהיבטים של חלוקת הרכוש, משמורת הילדים, מזונות ועוד. הוא צריך להציג בצורה בהירה את ההשלכות המשפטיות של כל בחירה אפשרית, ולסייע ללקוחות לקבל החלטות מושכלות המבוססות על מצבם האישי.

 

בשלב הבא, תפקיד עורך הדין הוא לנהל את המשא ומתן מול בן/בת הזוג או עורך דינו, על מנת להגיע להסדר גירושים הוגן ומקובל על שני הצדדים. הוא אמון על הכנת הסכם הגירושים תוך התחשבות בצורכי הלקוח ובמסגרת החוק. במידת הצורך, עורך הדין ייצג את הלקוח בבית המשפט לענייני משפחה בכל שלבי ההליך המשפטי.

 

בנוסף להיבט המשפטי, חשוב לציין כי עורך הדין לגירושים ממלא גם תפקיד רגשי ונפשי חיוני עבור לקוחותיו. גירושים הם תקופה שנויה במחלוקת ומתוחה מבחינה רגשית, והליווי של עורך דין אמפתי ותומך יכול לסייע מאוד בהתמודדות. עליו להקשיב לקשיים, לחץ וחרדות שחווים הלקוחות, לעודד אותם ולחזק אותם ברגעי משבר. עורך הדין לגירושים הוא מקור תמיכה וכתובת עבור כל שאלה או קושי משפטי, כלכלי או רגשי המתעוררים במהלך התהליך כולו. יחס אישי, זמינות גבוהה וליווי צמוד הם קריטיים עבור ההצלחה בתפקיד זה.

 

כיצד לבחור עורך דין לענייני גירושים?

הבחירה של עורך הדין שילווה אותנו לאורך הליך הגירושים היא החלטה מהותית שיש לבצע בצורה זהירה ושקולה. הרי מדובר באדם שינהל עבורנו את המשא ומתן המכריע על עתידנו ועתיד ילדינו, בנושאים שהם ללא ספק בין החשובים והמורכבים בחיינו.

 

מהם אם כך הקריטריונים העיקריים לבחירת עורך דין איכותי לגירושים?

 

ראשית, חשוב לוודא שעורך הדין מתמחה ספציפית בדיני משפחה וגירושים. התמחות זו דורשת ידע מעמיק בחוקים ובתקדימים הרלוונטיים לתחום, וכן ניסיון רב בניהול מקרים מורכבים מסוג זה.

 

שנית, יש לבחון היטב את שיטת העבודה של עורך הדין ואת סגנון התקשורת שלו. חשוב לנו שנרגיש בנוח לשתף אותו בפרטים אישיים, ושנוכל לסמוך על כך שיפעל במסירות לטובתנו. עורך דין לגירושים צריך להפגין אמפתיה ורגישות למצבנו הרגשי המורכב.

 

בנוסף, כדאי לבדוק מול לקוחות קודמים מה היה חוות דעתם על הטיפול בתיק שלהם ועל תחושותיהם בעבודה מול עורך הדין. המלצות חמות הן אינדיקציה טובה לכך שמדובר בעורך דין יסודי ואמין שנותן מענה הוליסטי לצרכי הלקוח.

 

כמו כן, כדאי לברר מהם שיעורי ההצלחה של עורך הדין בתיקי גירושים שטיפל בהם בעבר, האם הצליח להשיג הסדרים הוגנים ומקובלים על לקוחותיו.

 

לבסוף, יש לוודא כי המחיר ואופן התשלום שעורך הדין מציע הולמים את מצבנו הפיננסי ואת השירות הניתן. חשוב לקבל הצעת מחיר ברורה ומפורטת בכתב, הכוללת פירוט של העלויות הצפויות בגין כל שלב בהליך. בחירה נכונה של עורך דין מיומן, מקצועי ואמפתי עשויה להקל מאוד על תהליך הגירושים המאתגר, ולסייע לנו להשיג את מיטב התוצאות בהיבטים המשפטיים והאישיים כאחד.

 

החשיבות שבבחירת עורך דין מקצועי ואיכותי

אם אתם נמצאים בהליך גירושים מומלץ ורצוי להתייעץ עם עורך דין מנוסה ואיכותי.

 

עו"ד רחל שחר מתמחה ביישוב סכסוכי גירושין בדרכי שלום זה למעלה מ-15 שנה. היא בעלת ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בהליכי גירושין מורכבים תוך השגת הסדרי גירושין הוגנים ומותאמים לצרכי כל משפחה.

 

עו"ד שחר מספקת יחס אישי ומסור תוך שמירה קפדנית על פרטיות לקוחותיה. היא נחשבת לאחת המובילות בתחום הסכמי גירושין בארץ, וזכתה בפרס מטעם לשכת עורכי הדין על פועלה המקצועי ותרומתה לקידום התחום.

 

אם אתם מעוניינים בליווי משפטי מקצועי ואמפתי בתהליך הגירושין, פנו כעת להתייעצות ראשונית ללא עלות אצל עו"ד רחל שחר. יחד עם עו"ד שחר תוכלו להגיע ליישוב הוגן של הליך הפרידה במהירות וביעילות תוך שמירה על טובת כל הצדדים.

 

לסיכום

גירושים הם אחד האירועים הקשים והמורכבים ביותר שאדם עובר בחייו, הן מבחינה רגשית והן מבחינה מעשית. בחירה של עורך דין המתמחה בדיני משפחה היא אחד ההחלטות החשובות ביותר העומדות בפני בני זוג המבקשים להיפרד. עורך דין מקצועי ומנוסה ישמש מצפן ומדריך דרך כל התהליך, יעניק תמיכה רגשית וייצג את האינטרסים שלנו בכל ההיבטים המשפטיים של הליך הגירושים. על ידי בחירה נכונה של גורם מקצועי והפקדת אמוננו בידיו, נוכל לצלוח בהצלחה רבה יותר את אחד האתגרים הגדולים שעומדים לפתחנו.

 

 

 

עו"ד גירושים רחל שחר מסבירה: 3 דברים שחייבים לדעת אם אתם בהליך גירושין

 

 

עורך דין גירושים השירותים הנפוצים: שאנו מספקים לתביעות בענייני גירושים

למשרד ותק וניסיון רב בדיני הגירושין ודיני משפחה על כל גווניהם תוך שילוב הסמכות בייפוי כוח מתמשך וכן הסמכה כנוטריונית מטעם משרד המשפטים. אנו מייצגים אנשי הייטק ובעלי עסקים בשיתוף עורכי דין ויועצים מומחים בנושא אופציות ומניות מסוגים שונים. כמו כן אנו מייצגים בעלי חברות, תוך התמחות בחברות ציבוריות הנסחרות בבורסה הישראלית, בהליכי גירושין תוך הגנה מקסימלית על זכויותיהם. צוות עורכי הדין והנוטריונים במשרד פועל בכל תיק בגישה המאפשרת מיצוי מלא של בזכויות הלקוחות, גישה אשר הוכיחה עצמה בהישגים יוצאי דופן של המשרד שבהם אנו גאים.

  • תביעות שונות בהליכי גירושין תוך ליווי הלקוח לאורך ההליך המשפטי מתחילתו ועד סיומו תוך השגת הישגים יוצאי דופן.
  • תביעות לסעדים זמניים שונים בהליך הגירושין. סעדים זמניים אלה מאפשרים השגת יתרונות טקטיים משמעותיים בהליך הגירושין.
  • גישור בהליכי גירושין וזאת על מנת לאפשר הגעה למשא ומתן מנקודת יתרון משמעותי על הצד שכנגד.
  • עורך דין גירושין עוסקת גם בטיפול בצווי הגנה המאפשרים פתרון מידי לבני זוג אלימים אשר מאיימים ופוגעים בכל בני המשפחה ולכך נדרש טיפול אגרסיבי מהיר ומיידי.
  • טיפול משפטי דחוף בענייני גירושין דחופים כגון הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ לבן זוג המאיים בהותרת האישה עגונה או בת זוג המאיימת בהברחת הקטינים.
  • עורך דין גירושין תעזור בטיפול משפטי אגרסיבי כנגד תביעות גירושין שרירותיות מצד בן הזוג לרבות מניעת הגשות תביעות סרק והשגת יתרונות טקטיים.

    עורך דין גירושין מתי נצטרך
    עורך דין גירושין רחל שחר מתי נצטרך

 

על מה עברנו במאמר זה
Recommended Firm Logo
עו
לקבלת ייעוץ פרטני דיסקרטי - השאירו פרטים, או חייגו למספר:
03-7949755
Picture of עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם: דיני משפחה וירושות, ידועים בציבור, אפוטרופסות, ייפוי כוח מתקדם והסכמי ממון.

המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה. עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתליי בית המשפט.