גירושין בשיתוף פעולה המודל המרובע של עו"ד לענייני גישור בגירושין רחל שחר | המדריך המלא על כל זכות המגיעה לכם | כל השאלות וכל התשובות

גירושין בשיתוף פעולה המודל של עו"ד לענייני גישור בגירושין רחל שחר

כולם מדברים על גירושין בשיתוף פעולה המודל המרובע לגישור בגירושין של עו"ד גירושין רחל שחר. מודל זה מעניק תחת קורת גג אחת את כל המומחים הדרשים ללות אתכם בהליך הגירושין ללא כל תוספת תשלום. לפרטים 03-7949755

עו

גירושין בשיתוף פעולה  המודל המרובע

גירושין בהסכמה ולאחר הליך גישור הינו הליך הסכמי שמטרתו לסייע לבני זוג המעוניינים להתגרש להגיע להסכם גירושין הוגן, המשקף למעשה את החוק במדינת ישראל נכון לשנת 2021 ללא הליכים משפטיים.

המודל שפותח במשרדנו לאחר נשות ניסיון רבות כולל שתי עורכות דין שהינן גם מגשרות, עובדת סוציאלית אשר מלווה את התהליך בפגישות שמטרתן לסייע בפתרון קונפליקטים, שמאי ואקטואר.

החשיבה שעומדת מאחורי המודל המרובע מגלמת עשרות שנות ניסיום משפטי טיפולי וכלכלי.

כדי להתגרש בצורה מוסכמת וללא מלחמות נדרש תהליך משפטי ותמיכה טיפולית וכלכלית שבה ניתן לקבל במהירות תשובות לכל השאלות שעולות במהלך ההליך.

המודל שפותח במשרדה של עו"ד רחל שחר  כולל ייצוג משפטי על ידי עורך דין אשר הינו גם מגשר לכל אחד מהצדדים, וכן ייעוץ כלכלי ורגשי עבור בני הזוג והמשפחה

גירושין בשיתוף פעולה לב המודל מתייחס לנושא הילדים

מחקרים רבים שפורסמו בעשור האחרון מלמדים כי למלחמות בגירושין יכולה להיות השפעה הרסנית על ילדיכם.

המחקרים האחרונים מלמדים כי התמכרות לאלכוהול, נשירה מלימודים תוקפנות ובעיות רגשיות הן רק חלק מהבעיות המאפיינות ילדים שחוו קונפליקט הורי בעצימות גבוהה ונחשפו למסרים סותרים מצד ההורים.

אין כל ספק שהעצה החשובה ביותר לכל הורה בהליך גירושין או לקראת גירושין היא להיפרד בצורה חברית. יחד עם זאת, השאלה היא כיצד עושים זאת כשאחד הצדדים חש פגוע? או כשצד אחד אינו משתף עולה או כאשר מתגלה בגידה? לצורך כך שכרנו את טובי המומחים בתחום הפסיכולוגיה.

המודל כולל בתוכו ליווי עם פסיכולוגית ילדים אשר מסייעת בהקניית כלים משמעותיים להבנת עולמו של הילד בתקופת כגירושין.

כלים אלה הינם יקרים מפז ויכולים לסייע לבריאותם הנפשית העתידית של הילדים.

זכרו שילדים לא יכולים לבחור צד בקונפליקט ההורי. עצם בחירת צד משסעת את נפשם בצורה שאינה הפיכה. ילדים יכולים להתרגל למחשבה שההורים לקראת גירושין, הם מסתכלים למעבר בין שני בתי,  למשפחה חדשה וגם לבת זוג ואחים חדשים. למריבות בין ההורים הם לא מסתגלים לעולם.

גירושין במודל המרובע מבית עו"ד רחל שחר הינו הליך מבחירה, אליו פונים בני זוג המבקשים להיפרד, ומעוניינים לעשות זאת ללא מלחמות וללא מעורבות של בתי משפט לענייני משפחה אך תוך ליווי משפטני קפדני ואיכותי המחובר לפסיקה העדכנית ביותר.

גירושין בשיתוף פעולה  למי המודל המרובע לקראת גירושין מתאים?

המודל מתאים לכל הזוגות אשר מצויין לקראת גירושין כולל ידועים בציבור , בני זוג מאותו מין ובני זוג מדתות שונות, המעוניינים להתגרש או להיפרד, והחליטו כי בכוונתם לעשות זאת ללא מעורבות של בית המשפט לענייני משפחה אך תוך ליווי משפטי קפדני.

בהליך זה תהיו מיוצגים כל אחד על ידי עורך דין מטעמו שיסביר לו את מלוא המשמעויות המשפטיות אך בשונה מהליך גישור, בהליך גירושין על פי המודל המרובע  שני הצדדים מיוצגים על ידי עורכי דין, וזוכים לליווי על ידי פסיכולוגית ילדים ובהמשך אקטואר ושמאי.

הליך עשוי להיות מתאים גם עבור משפחות בהן קיימים מקרים של אלימות בתוך המשפחה, משפחות בהן קיים סיכוי לקונפליקט זוגי גבוה גם המול הילדים או כאשר קיימים פערי כוח כלכלי משמעותיים בין בני הזוג.

גירושין בשיתוף פעולה – למי פונים?

אם אתם לקראת גירושין עליכם תחילה לפנות אל משרדנו לצורך פגישת התאמה לתהליך. בפגישת התהתאמה תיבדק נכונות שני הצדדים והתאמתם להליך. הפגישה נערכת עם עובדת סוציאלית ביחד עם עורכת דין מגשרת המתמחה בהליכי גישור בגירושין ובמסגרתה תידרשו למלא שאלון התאמה. שאלון ההתאמה פותח במיוחד על ידי עורכת הדין רחל שחר במשותף עם עובדים בוציאליים מומחים ויועצי זוגיות על מנת לזהות סיכוי לקונפליקטים גבוהים בהליך.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למשרד עורכת הדין גירושין רחל שחר בטלפון 03-6359634

הצוות המקצועי בהליך גירושין בהסכמה על פי המודל

בהליך לוקחים חלק אנשי מקצוע אשר עברו הכשרה מיוחדת, במטרה לסייע לצדדים לסיים את הקשר בהסכמות, ובאופן לא פוגעני.

הצוות כולל את אנשי המקצוע המומחים בתחום האישות הבאים:

שני עורכי דין מתחום דיני המשפחה וגירושין אשר לכל אחד מהם לפחות 15 שנות ניסיון בהליכים בדיני משפחה הדורשים כידוע התמחות מיוחדת(עורך דין לכל צד).

מומחה לייעוץ זוגי וכן עובדת סוציאלית

מומחים מדיסציפלינות שונות הרלבנטיות לבני הזוג הרלוונטיים לסכסוך, כגון: מטפלים משפחתיים, עובדים סוציאליים, יועצים כלכליים, פסיכולוגים, פסיכולוג ילדים ועוד.

הרכב הצוות המקצועי נקבע על פי הצרכים של בני הזוג ומטרתו לספק לבני הזוג תמיכה רגשית, מעבר לעניין המשפטי והכלכלי.

גירושין בשיתוף פעולה  מה שלבי ההליך על פי המודל המרובע?

בתחילת ההליך חותמים האיש והאישה כמו גם עורכי הדין על "הסכם תנאי גישור במודל המרובע", המתייחס, בין היתר, לנושאים הבאים:

התחייבות להימנע מפנייה לערכאות בכל משך ההליך. יצויין כי בכל נקודת זמן תינתן אפשרות יציאה מסודרת מההליך ככל שאחד מבני הזוג יחפוץ בכך.

התחייבות בני הזוג לחשיפת כל המידע הרלבנטי לקראת גירושין

הסדרת אופן סיום ההליך ככל שאחד מבני הזוג חפץ בכך.

התחייבות עורכי הדין לענייני גישור בגירושין מייצגים בהליך שלא לייצג אף אחד מהצדדים בהליך משפטי, אם ההליך לא יצלח.

התחייבות לשמירה על סודיות לגבי החומרים אשר יוצגו במהלך ההליך, כך שלא ניתן יהיה לעשות בהם שימוש בהליך משפטי.

במסגרת ההליך, עורכי דין המומחים בענייני משפחה וגישור אשר הינם בעלי הכשרה בגישור  וצוות המומחים פועלים בשיתוף פעולה על מנת לסייע לבני הזוג המצויים לקראת גירושין,  להגיע לניסוח הסכם גירושין הוגן, מקיף ואשר רואה את טובת כל אחד מבני המשפחה, ומשקף את הפסיקה הנהוגה בבתי משפט לענייני משפחה.

צפו בעו"ד רחל שחר מסבירה: ממה חשוב להיזהר בהליך גישור גירושין

 

גירושין בשיתוף פעולה  מה ההבדל בין המודל המרובע לגירושין לבין הליך גישור רגיל והליכים משפטיים

לעומת הליך בבית משפט בהליך גישור במודל המרובע לקראת גירושין בדגש הינו על מציאת מכנה משפטי משותף אשר ישקף את טובת כל הצדדים בהליך הגירושין.

הליך גירושין על פי המודל המרובע  מתבצע תוך ראיית הקטינים במרכז ההליך ותוך הבנה שטובתו של כל אחד ממהורים כרוכה גם בטובת הקטינים.

לעומת הליך בבית משפט במסגרת יחידת הסיוע, במסגרת הליך הגישור באמצעות עו"ד רחל שחר ,  הליך הגירושין על פי המודל המרובע, מספק לצדדים גם תמיכה נפשית ורגשית ייעוץ פיננסי וכן ייעוץ על ידי אקטואר ושמאי מקרקעין.

הליך הגירושין בשיתוף פעולה עשוי להתאים גם למקרים שאינם מתאימים להליך של גישור, כמו מקרים של אלימות או פערי כוחות בין הצדדים, כיוון שההליך מציע ייצוג משפטי, השומר על האינטרסים של כל אחד מהצדדים.

גירושין בשיתוף פעולה  הדרכה הורית

תהליך הגירושים לא קל אף פעם. גם אם ילדים רבים בכיתת הילדים מוצאים עצמם באותה סיטואציה עדיין האבל הפרטי של הילד על הקונפליקט בין הוריו והפרידה דורש עיבוד מקצועי. במסגרת הגישור במודל המרובע תקבלו כחלק מההליך הדרכה הורית משותפת לך ולבן זוגך בה תקבלו כלים יקרי ערך כיצד לסייע לילדים להתמודד עם הליך הגירושין.

על מה עברנו במאמר זה
Recommended Firm Logo
עו
לקבלת ייעוץ פרטני דיסקרטי - השאירו פרטים, או חייגו למספר:
03-7949755
Picture of עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם: דיני משפחה וירושות, ידועים בציבור, אפוטרופסות, ייפוי כוח מתקדם והסכמי ממון.

המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה. עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתליי בית המשפט.